شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۳۵:۴۲

مشاور وزیر صنعت خواستار تأمین نیازهای داخلی از طریق ایزوایکو

باشگاه خبری فراساحل: مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت از اختصاص 45 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل حوض خشک مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: تکمیل حوض خشک مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران به عنوان یکی از اولویت‌های صنعت کشتی‌سازی کشور مطرح است و تکمیل این پروژه می‌تواند کمک بزرگی در فعالیت هر چه بیشتر این مجموعه و شرکت‌های تابعه آن برای تعمیر شناورهای بزرگ‌تر باشد. وی افزود: تلاش می‌کنیم تا 45 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه برای تکمیل و راه‌اندازی را توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تأمین کنیم.


مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که 7 شرکت موجود در مجموعه هولدینگ ایزوایکو توانایی‌های عملیاتی بسیار خوبی برای جلب بازارهای تعمیراتی و رفع نیازهای کشور را در حوزه صنایع دریایی دارند، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی حوض خشک این مجتمع گامی‌ راهبردی برای تعمیر شناورهایی با ابعاد بسیار بزرگ است که باید سریع‌تر عملیاتی شود. ریاحی ادامه داد: مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران یک ظرفیت بسیار بزرگ برای توسعه دریامحور و رفع نیازهای کشور در حوزه صنایع دریایی، کشتی‌، شناور در ابعاد مختلف، سازه‌های صنعت نفت و ... است که دانش بسیاری از بخش‌های مهم این صنعت توسط نیروهای انسانی این مجتمع بومی‌سازی شده است.


وی اضافه کرد: بازار خوبی در زمینه تعمیر شناورها در ابعاد و اندازه‌های مختلف در منطقه وجود دارد که با توسعه زیرساخت‌های مجتمع ایزوایکو می‌توان این بازار را به سوی کشورمان جلب و جذب کرد و از منافع اقتصادی حاصل از آن و اشتغال این بخش بهره برد. مشاور وزیر صنعت و معدن در عین حال خواستار توجه هر چه بیشتر به این صنعت و سفارش تأمین نیازهای داخلی از طریق ایزوایکو شد.



  کد خبر : 2238
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :